Rozwiązywanie problemów

Testy przeglądarki

Obsługa JavaScript jest wyłączona. Prosimy włączyć obsługę JavaScript, aby móc korzystać z serwisu.

Twoja przeglądarka: CCBot/2.0 (http://commoncrawl.org/faq/)

Rozwiązywanie problemów z odtwarzaniem dźwięku i filmów wideo

Kliknij ikonę głośnika - powinieneś usłyszeć nagranie słowa "test".

  • Jeśli dźwięk przestał działać po pewnym czasie korzystania z systemu nauki, może być konieczne zamknięcie przeglądarki internetowej i ponowne jej uruchomienie.
  • Upewnij się, że dźwięk nie jest wyciszony. Sprawdź, czy możesz odtwarzać dźwięk na innych stronach internetowych, na przykład YouTube.
  • Uaktualnij używaną przeglądarkę internetową do najnowszej dostępnej wersji.
  • Odtwarzanie nagrań jest czasami uniemożliwiane przez wtyczki zainstalowane w przeglądarce. Informacje na ten temat można znaleźć w dalszej części tej strony.
  • Sprawdź, czy dźwięk działa, gdy zalogujesz się w serwisie za pomocą innej przeglądarki internetowej - na przykład Google Chrome.
  • W przypadku wolniejszych łączy internetowych, filmy wideo mogą zacinać się podczas odtwarzania. W takiej sytuacji należy kliknąć przycisk Pauza, poczekać aż dany element zostanie całkowicie załadowany i wznowić odtwarzanie.

Rozwiązywanie problemów powodowanych przez dodatki do przeglądarek blokujące reklamy, skrypty lub cookies

Wtyczki do przeglądarek blokujące reklamy, skrypty lub cookie mogą powodować problemy z działaniem niektórych funkcji platformy.

W przypadku gdy w przeglądarce zainstalowane są wtyczki takie jak Adblock, Adblock Plus, NoScript, uBlock Origin, zalecamy dodanie Diki do listy wyjątków w używanej wtyczce. Alternatywnie można użyć innej wspieranej przeglądarki zainstalowanej na komputerze, która nie posiada zainstalowanych takich wtyczek.

Wymagania techniczne i kompatybilne przeglądarki

Listę wymagań technicznych odnośnie korzystania z platformy można znaleźć na stronie Pomoc: Wymagania techniczne.