Rozwiązywanie problemów

Testy przeglądarki

Obsługa JavaScript jest wyłączona. Prosimy włączyć obsługę JavaScript, aby móc korzystać z serwisu.

Sprawdź instrukcje poniżej, jak włączyć obsługę JavaScript używanej przeglądarce internetowej.

  • Microsoft Internet Explorer
    Kliknij ikonę ustawień w prawym górnym rogu okna przeglądarki i wybierz Opcje internetowe. Następnie przejdź do zakładki Zabezpieczenia i kliknij przycisk Poziom niestandardowy. Upewnij się że pod opcją "Wykonywanie aktywnych skryptów" zaznaczone jest pole wyboru Włącz i kliknij OK.
  • Mozilla Firefox
    Wybierz Narzędzia / Opcje. Następnie kliknij zakładkę Zawartość. Upewnij się że zaznaczone jest pole wyboru Włącz JavaScript i kliknij OK.
  • Opera
    Wybierz Narzędzia / Preferencje. Następnie kliknij zakładkę Zaawansowane. Wybierz po lewej stronie opcję Zawartość. Upewnij się że zaznaczone jest pole wyboru Włącz obsługę JavaScript i kliknij OK.

Twoja przeglądarka: CCBot/2.0 (http://commoncrawl.org/faq/)

Rozwiązywanie problemów z odtwarzaniem dźwięku i filmów wideo

Kliknij ikonę głośnika - powinieneś usłyszeć nagranie słowa "test".

Rozwiązywanie problemów powodowanych przez dodatki do przeglądarek blokujące reklamy

Dodatki do przeglądarek, takie jak Adblock, FlashBlock, Flash Killer, mogą powodować problemy z działaniem platformy. Niektóre z wtyczek mogą nieprawidłowo reagować na słowa w treści kursów lub nazwach plików multimedialnych, takie jak na przykład "advertisement".

Zalecamy wyłączenie dodatków blokujących reklamy w trakcie korzystania z serwisu lub dodanie strony https://www.diki.pl/ do listy wyjątków w używanej wtyczce. Alternatywnie można użyć innej przeglądarki zainstalowanej na komputerze, która nie posiada zainstalowanej wtyczki blokującej reklamy.

Wymagania techniczne i kompatybilne przeglądarki

Listę wymagań technicznych odnośnie korzystania z platformy można znaleźć na stronie Pomoc: Wymagania techniczne.